חיפוי חוץ גרניט פורצלן : מדריך למתחילים על תכונות החומר וההתקנה

מחפשים פתרון חיפוי עמיד ואסתטי? הנכם מוזמנים לגלות לוחות חיפוי גרניט פורצלן שמיוצרים בטכנולוגיה חדישה עבור חיפוי חוץ וחיפוי פנים. הלוחות משלבים בין משקל קל, גמישות וחוזק והופכים כך לבחירה אולטימטיבית עבור חיפוי חוץ שיוצר חזית מרשימה ללא פשרות איכות. יתרה מכך, ניתן לבחור במגוון צבעים ודוגמאות לקבלת מראה מודרני ומקורי.

חיפוי חוץ גרניט פורצלן

מה זה חיפוי חוץ בגרניט פורצלן?

גרניט פורצלן הוא חומר קרמי דחוס במיוחד שמיוצר בתהליך מודרני על בסיס טכנולוגיה חדישה. לוחות חיפוי חוץ גרניט פורצלן מיוצרים תוך יציקה של חומר אל תוך תבנית ודחיסה מוקפדת של החומר. 4 חומרי הגלם העיקריים שמשמשים ליצירת גרניט פורצלן הם: חימר שמהווה חומר בסיס, קוורץ שמעניק עמידות, פלדספאר שמשפר את כושר ההתכה, חומרי צבע. את כל החומרים יחד טוחנים לאבקה, מערבבים עם מים ודוחסים בלחץ גבוה מאוד. לאחד הדחיסה יש לייבש את הלוחות בטמפרטורה מבוקרת, להכניס אותם אל תוך תנור שריפה בטמפרטורה גבוהה מאוד, להעביר את הלוחות לקירור ולהשלים את תהליך הגימור עם חיתוך וליטוש. 

אלו יתרונות יש לחיפוי חוץ גרניט פורצלן?

  1. עמידות בפני שחיקה (כולל נזקי מזג אוויר)
  2. עמידות בפני כימיקלים
  3. עמידות בפני כתמים
  4. משקל קל לטובת התקנה נוחה ובטיחותית
  5. מגוון רחב של עיצובים וצבעים
  6. תהליך ייצור ירוק שאינו פוגע בסביבה

גרניט פורצלן הוא חומר חזק ועמיד שמיוצר בתהליך תעשייתי במטרה לקבל לוחות חיפוי עמידים מאוד ללא פשרות בתחום העיצוב. הבחירה בחיפוי חוץ גרניט פורצלן מבטיחה לכם עמידות בפני נזקי מזג האוויר כולל טמפרטורות קיצוניות, שלג, קרני UV. כמו כן, החומר אינו רגיש לכימיקלים ושומר על מראה חדש גם לאחר שנים רבות ללא צורך בתחזוקה. 

למה דווקא חיפוי חוץ עם לוחות גדולים?

המשקל הקל של לוחות חיפוי חוץ גרניט פורצלן מאפשר ייצור של לוחות גדולים לקבלת מראה אחיד, אלגנטי ויוקרתי. הבחירה בלוחות גדולים דורשת פחות חיבורים שפוגמים במראה האחיד. עם לוחות גדולים ומעט חיבורים אתם מקבלים את אותו מראה מודרני ומתוחכם שאתם מחפשים. יתרון נוסף של לוחות חיפוי גדולים הוא התקנה מהירה יותר. כאשר יש מעט מאוד חיבורים וחיתוכים אתם חוסכים בזמן עבודה, חומר גלם ועלויות. הרבה פחות חומר גלם מתבזבז לחינם כאשר מייצרים מראש לוחות גדולים בהשוואה אל ייצור של לוחות קטנים. 

מתלבטים בין לוחות חיפוי גדולים לבין לוחות חיפוי קטנים? חשוב שתדעו שלוחות חיפוי גדולים עשויים גרניט פורצלן חשופים הרבה פחות לחדירת מים ונזקי לחות. צמצום מספר החיבורים הופך את המבנה עמיד יותר בפני לנזקי רטיבות. בהתאם, חיפוי חוץ גרניט פורצלן עשוי לוחות גדולים אידאלי גם עבור אזורים שידועים בלחות גבוהה. 

מה חשוב לקחת בחשבון לפני ההתקנה?

משקל של הלוחות – לוחות חיפוי גדולים יהיו באופן טבעי כבדים יותר בהשוואה אל לוחות קטנים, יש להקפיד על ייצור מוקפד, שינוע קפדני ובעיקר, התקנה מקצועית ובטיחותית. על שיטת ההתקנה להיות מותאמת למשקל של הלוחות ולמאפיינים של המבנה. הצוות המקצועי מחויב לוודא שהקירות מסוגלים לשאת את המשקל הנוסף של לוחות בחיפוי. 

התקנה מקצועית – עבור התקנת חיפוי חוץ גרניט פורצלן לא נתפשר על פחות מחברה מקצועית, מיומנת ומנוסה שמבצעת התקנות בשיטות חדישות בהתאם לתקני הבטיחות המחמירים ביותר. התקנה של חיפוי חוץ מבוסס לוחות גרניט פורצלן (גדולים) תדרוש לרוב הצבת קונסטרוקציה עשויה מתכת סביב המבנה. 

עלויות – מחירים של לוחות חיפוי גדולים עשויים להיות גבוהים מאלו של לוחות קטנים בשל כמות חומר הגלם ותהליך הייצור הייחודי, אך כאשר מחשבים את העלות הכוללת מגלים שברוב המקרים דווקא בחירה בלוחות הגדולים משתלמת. 

הכנה לקראת התקנת חיפוי חוץ עם קונסטרוקציה

התקנת חיפוי חוץ מבוססת קונסטרוקציה מיועדת למקרים בהם לוחות החיפוי דורשים מסגרת יציבה להתקנה בטיחותית, אסתטית ומהירה. הבחירה בהתקנה עם קונסטרוקציה אינה מחייבת תיקון פגמים בקירות הקיימים. יתרון נוסף של הקונסטרוקציה הוא אפשרות להוסיף עוד שכבת חומר בידוד בין הקיר לבין הקונסטרוקציה. גופי תאורה ניתן גם כן להתקין בתוך הקונסטרוקציה. ההכנה הדרושה לקראת ההתקנה כוללת רק ניקוי של הקיר מאבק ולכלוך וסימון של המיקום בו יוצבו הפרופילים הראשונים.  

אם אתם מחפשים פתרון חיפוי חוץ בטיחותי עם מראה אלגנטי ומודרני – תבחרו בחיפוי חוץ גרניט פורצלן ותיהנו גם מהתקנה מהירה ועמידות גבוהה. 

קראו גם על: חיפוי בטון אדריכלי

Shape

We have exclusive properties just for you, Leave your details and we'll talk soon.

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incid idunt ut labore ellt dolore.