חיפוי אלוקובונד : מדריך מקיף לחיפוי עמיד ומודרני

מחפשים פתרון חיפוי אסתטי, מודרני, עמיד ופשוט לתחזוקה? חיפוי עם אלוקובונד עונה לכל הדרישות שלכם. מדובר בחומר חיפוי חדש המשלב בין עיצוב מודרני לבין עמידות גבוהה. חיפוי אלוקובונד מביא עמו יתרונות רבים ובהתאם הוא נחשב לאחד מפתרונות החיפוי המבוקשים, כאן במאמר נסביר מהו חיפוי עם לוחות אלוקובונד, אלו יתרונות יש לו וכיצד מתבצעת ההתקנה?

חיפוי חוץ באלומיניום ואלוקובונד

מה זה חיפוי אלוקובונד?

אלומיניום הוא חומר הגלם העיקרי שמרכיב את לוחות חיפוי האלוקובונד (Alucobond). אלו הם לוחות חיפוי שמורכבים מ-2 שכבות של אלומיניום, כאשר בין שתי השכבות מניחים חומר מבודד ומיד לאחר מכן מצמידים אותן אחת לשנייה בחוזקה. חיפוי אלוקובונד נחשב עמיד במיוחד ובהתאם הוא נחשב פתרון חיפוי אופטימלי עבור מבנים גדולים. שימו לב, ניתן למצוא בחיפוי אלוקובונד במגוון צבעים, מרקמים, מראה דמוי עץ ומראה דמוי בטון. 

איך מייצרים לוחות אלוקובונד?

חיפוי אלוקובונד מיוצר בתהליך מודרני שמתבסס על דיוק וטכנולוגיה חדישה במטרה להבטיח תוצר באיכות גבוהה. את הייצור של הלוחות ניתן לחלק ל-5 שלבים:

  1. הכנת לוחות האלומיניום – עבור חיפוי אלוקובונד נבחר באלומיניום איכותי שתואם את התקנים המחמירים ביותר. הלוחות נחתכים על פי המידות המבוקשות ומועברים לצביעה. לפני ההדבקה של הלוחות הם עוברים תהליך ניקוי יסודי. 
  2. הכנת הליבה הפנימית – בין שני לוחות האלומיניום שמודבקים יחד מונחת ליבה עשויה פוליאתילן, יש לחתוך את חומר הליבה בהתאם למידה של הלוחות.
  3. הדבקה בחום – שני לוחות האלומיניום והליבה מודבקים יחד בתהליך הדבקה בחום גבוה במטרה להבטיח הדבקה עמידה ויציבה. 
  4. קירור – הלוחות מועברים לתהליך קירור מבוקר בכדי להבטיח התקשות מרבית והתייצבות של הדבק. 
  5. בדיקת איכות – טרם השילוח, כל לוח עובד בדיקת איכות קפדנית ומועבר לאריזה ושינוע. 

באלו מבנים אפשר להתקין חיפוי אלוקובונד?

הגמישות והרב תכליתיות של האלוקובונד מאפשרים שימוש במגוון מבנים מסחריים, מבני מגורים, מבנים ציבוריים, מבנים תעשייתיים. לוחות אלוקובונד משמשים לחיפוי קירות חיצוניים ופנימיים במרכזי קניות, בתי מלון, בנייני משרדים ובתי קולנוע. במבני מגורים, אלוקובונד משמש לחיפוי חזית המבנה, חיפוי מרפסות, חיפוי גגות, חיפוי קירות חיצוניים ופנימיים בווילות. במגזר הציבורי, חיפוי עם אלוקובונד נפוץ בבתי חולים, מוזיאונים, בתי ספר. 

יתרונות של חיפוי עם לוחות אלוקובונד

מראה מודרני ואסתטי – לוחות אלוקובונד זמינים במגוון צבעים, מרקמים, טקסטורות המאפשרים התאמה לסגנון העיצוב המבוקש. התוצאה הסופית של חיפוי עם אלוקובונד היא מראה אלגנטי ומודרני. 

עמידות מרבית – אלוקובונד ידוע כחומר גלם עמיד בפני פגעי מזג האוויר, קרני UV, קורוזיה, שריטות ואש. חיפוי אלוקובונד תואם את התקנים המחמירים ביותר בבטיחות אש. 

משקל קל – האלומיניום ידוע כחומר גלם קל משקל ובהתאם גם לוחות אלוקובונד נחשבים קלים להתקנה ואינם מכבידים על שלדת המבנה עם משקל רב. 

3 יתרונות נוספים של חיפוי אלוקובונד הם: תחזוקה פשוטה, בידוד תרמי ואקוסטי, עמידות בפני כתמים ולכלוך. חומר הליבה הפנימי תורם לבידוד תרמי ומשפר את היעילות האנרגטית. עם אלוקובונד המבנה שומר על מראה חדש לאורך זמן. חשוב לכם לשמור על סביבה ירוקה? את לוחות האלוקובונד ניתן למחזר בקלות בתום השימוש. 

איך מתקינים חיפוי חוץ עם אלוקובונד?

התקנת חיפוי אלוקובונד דורשת מיומנות ומקצועיות, יש להקפיד על הכנה נכונה של המשטח, חיתוך מדויק והתקנה שתואמת את התנאים בשטח ואת המאפיינים של המבנה. ההכנה של המשטח כוללת ניקוי יסודי מלכלוך וכל גורם אחר שעלול לפגום בחיבור של הלוחות למבנה. השלב הבא יהיה יישור של המשטח ובמידת הצורך גם ביצוע תיקונים. הכנת המשטח מסתיימת עם התקנת המסגרת שמהווה בסיס לחיבור של לוחות החיפוי למבנה. 

את ההתקנה ניתן לבצע בכמה שיטות כאשר טכניקת ההתקנה נבחרת בהתאם לסוג המבנה וגודל הלוחות. התקנת לוחות אלוקובונד אפשרית גם באמצעות דבק חזק ועמיד וגם בחיבור של הלוחות אל מסגרת המתכת עם ברגים. מלאכת ההתקנה מסתיימת עם איטום מוקפד של החיבורים וניקוי של המשטח. 

רוצים להעניק למבנה שלכם מראה מודרני ואלגנטי מבלי להתפשר על עמידות? חברת פסאדטק מציעה חיפוי בניינים עם לוחות אלוקובונד במבחר גוונים ודגמים עם רמת גימור גבוהה, חייגו עכשיו לפרטים נוספים ובחירת פתרון החיפוי הנכון ביותר עבור הפרויקט שלכם. 

Shape

We have exclusive properties just for you, Leave your details and we'll talk soon.

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incid idunt ut labore ellt dolore.