חיפוי חוץ דמוי עץ : שילוב מנצח בין פונקציונליות לאסתטיקה

מחפשים פתרון חיפוי חוץ עמיד וחזק עם מראה טבעי של עץ? חיפוי חוץ דמוי עץ מיוצר מאלומיניום עם ציפוי חיצוני שמדמה מראה של עץ טבעי. הבחירה בחיפוי דמוי עץ מאפשרת לנו ליהנות מכל היתרונות שיש לאלומיניום מבלי לוותר על מראה העץ היוקרתי והחמים.

חיפוי חוץ דמוי עץ

5 יתרונות של חיפוי חוץ אלומיניום דמוי עץ 

  • עמידות : אלומיניום ידוע כחומר גלם שתואם את האקלים הישראלי עם דגש על פגעי מזג אוויר, האלומיניום עמיד בפני טמפרטורות קיצוניות, שלג, גשם, לחות, מזיקים, שריטות. 
  • תחזוקה מינימלית : חיפוי חוץ עשוי לוחות אלומיניום אינו דורש צביעה מחדש, ליטוש או ניקוי מיוחד. 
  • מראה אסתטי : הבחירה בחיפוי חוץ שממנה מראה של עץ טבעי מבטיחה מראה טבעי, מזמין, מודרני וחדשני. 
  • התקנה נוחה : כחומר גלם קל משקל, האלומיניום נחשב נוח לעבודה והתקנה, הוא אינו מעמיס משקל רב על שלדת המבנה. 
  • עמידות בפני אש : אחת התכונות הטובות של האלומיניום היא עמידות בפני אש שמהווה יתרון בטיחותי משמעותי. 

חיפוי חוץ דמוי עץ עשוי אלומיניום מעניק למבנה מראה יוקרתי ומודרני תוך שמירה על מראה חדש לאורך זמן. אם אתם מחפשים פתרון חיפוי חוץ שמהווה השקעה נבונה לטווח הארוך – תבחרו באלומיניום מבלי לחשוב פעמיים. הנכם מוזמנים לבחור את החיפוי שתואם את סגנון העיצוב הרצוי מתוך מבחר גוונים וטקסטורות. 

באלו מבנים אפשר להתקין חיפוי חוץ דמוי עץ?

חיפויי אלומיניום דמוי עץ הוא פתרון רב-תכליתי, עמיד ואסתטי עבור מבנים פרטיים, מסחריים ומוסדיים. ניתן להתקין חיפוי חוץ דמוי עץ בבתים פרטיים, מבנים ציבוריים (מרפאות, משרדים), מרכזי קניות, מבני תעשייה, מבנים מסחריים. חיפוי דמוי עץ עשוי אלומיניום ניתן להתקנה גם כפתרון חיפוי עבור קירות פנים, ארונות, מרפסות, גינות, גדרות, פרגולות. היתרונות הרבים שיש לאלומיניום הופכים אותו לבחירה אופטימלית עבור מגוון מבנים ופרויקטים. 

מה הופך את האלומיניום כה עמיד? 

לוחות אלומיניום שמיועדים לחיפוי חוץ עובדים תהליך ייחודי של פסיבציה. תהליך הפסיבציה יוצר על פני האלומיניום שכבה דקה וקשיחה שמבטיחה עמידות מרבית מפני נזקי קורוזיה. האלומיניום כחומר גלם מתכתי נוטה להתחמצן במגע עם החמצן שבאוויר, שכבת המגן מונעת את התפתחות תהליך החמצון ומשפרת באופן ניכר את העמידות של האלומיניום בפני כימיקלים ונזקי אקלים. 

איך יוצרים את שכבת הפסיבציה?

טבילה של לוחות האלומיניום בתמיסה כימית (לרוב חומצה חנקתית מדוללת) מעוררת תגובה כימית שיוצרת את שכבת התחמוצת. במקרים מסוימים ניתן יהיה להשתמש גם בזרם חשמלי לטובת יצירת שכבת הפסיבציה. אופציה נוספת היא פסיבציה תרמית שמתבצעת תוך חימום של האלומיניום לטמפרטורה גבוהה. נציין ששכבת פסיבציה עשויה להיווצר גם באופן טבעי כאשר האלומיניום נחשף לאוויר. 

איך מתקינים חיפוי חוץ דמוי עץ?

התקנה נכונה של חיפוי חוץ דמוי עץ מתחילה בפנייה אל חברה מקצועית שמתמחה בתחום ומתבססת על שימוש בטכנולוגיה חדישה. את ההתקנה מתחילים בבחירת סוג החיפוי עם דגש על צבע וטקסטורה. לטובת הכנת לוחות החיפוי יש לבצע מדידה מדויקת של קירות המבנה וחיתוך. לקראת ההתקנה, הצוות המקצועי מקפיד לנקות היטב את הקיר מלכלוך, לתקן פגמים ולוודא שהקיר ישר. השלב הבא יהיה התקנת שלדה תומכת עבור לוחות החיפוי, יש לבחור בשלדה שתואמת את משקל הלוחות, גודל הלוחות וכמות הלוחות. כעת ניתן להתחיל בהתקנת לוחות החיפוי מהחלק התחתון של הקיר כלפי מעלה. יש לחבר כל לוח אל הפרופילים באמצעות ברגים או קליפסים ייעודיים. מלאכת ההתקנה תושלם עם בדיקת יישור, אטימה של החיבורים ואטימה של הפינות. 

אלו גוונים של אלומיניום דמוי עץ קיימים?

לוחות חיפוי חוץ עשויים אלומיניום ניתן למצוא במבחר גדול של גוונים ודגמים. אם אתם מעוניינים במראה דמוי עץ, הנכם מוזמנים לבחור את הגוון שלכם מתוך מניפת הצבעים שמתחילה עם גוונים בהירים בסגנון עץ אורן, ומסתיימת בגוונים כהים של עץ מהגוני. את הגוון המתאים תבחרו על פי הסגנון של המבנה, גודל המבנה והסביבה. גוונים כהים יהפכו את המבנה בולט יותר בסביבה עירונית, בעוד עבור סביבה כפרית נבחר בגוונים טבעיים. 

חיפוי חוץ וקירות מבנים עשוי אלומיניום דמוי עץ הוא אחד מתחומי ההתמחות של חברת פסאדטק, כל העבודות מתבצעות תוך שימוש בלוחות עשויים אלומיניום איכותי וטכניקות התקנה חדישות, לפרטים נוספים והזמנות – צרו קשר.

Shape

We have exclusive properties just for you, Leave your details and we'll talk soon.

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incid idunt ut labore ellt dolore.